Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Thursday, August 12, 2010

Kepenatan, amat-amat penat..

Hari ni ntah kenapa rasa penat sangat-sangat.
Banyak kerja kena buat...






Subuh gajah sampai je skolah, letakkan bag hitam aku yang smart tuh pastu terus pergi setting p.a system.. MPPU la katakan.. Buat je, bertanggungjawab la konon, dalam hati punyalah malas...




Kelas pertama :: P.A 2, buat kertas kerjas(sbb kertasnya banyak).
Kelas kedua :: Muet, carta pai dgn graf , buat reportss(sbb ada 2 report, tak kurang dari 200 pth perkataan..
Rehat :: Jaga blok, suruh semua budak-budak(budak-budak kafir tak pose) keluar, tapi puasa budak muslim takyah keluar, lepak je :)
Kelas ketiga :: P.A 3, buat dua graf bar piramid, pastuh buat report pasal graf bar (ada dua , time ni aku malas, so aku biar, boleh buat kat dorm larh kononnya :|  )
Kelas keempat :: B.M 2, buat alih bahasa dari teks aras undang-undang, ligat otak aku memikirkannya, macam nak putus dah urat kepala niyh , tapi ada cik. M tolong, so, takdehal larh :D
Kelas terakhir :: P.P 2, cikgu takde tapi ada cikgu ganti, so pergi library, apa lagi, cari novel LCB, so layan je sampai masa balik dah lepas 30 minit( peduli apa, time free :DD   )




Balik je terus aku baring kat atas katil, PENAT !!
Entah buat apa ntah yang penat, hahaha heee~




The end ! Malas nak taip, tangan sakit buat kerja kat atas tuh... haih :|
Lamanya lagi nak bukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............................................................

0 Komens:

Post a Comment