Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Saturday, September 11, 2010

Orang sengal kembali lagi.




Bismillahirrahmanirrahim...Assalamualaikum w.b.t...

Eh, banyaknya rumput kat sini, dah macam tempat binatang liar. Lama ke tak update ? Rasa baru lagi tapi asal macam ni ya tempatnya. Doyh (style orang sengal tuh, hahahaha).

Ok, lepas aku rasa dalam beberapa detik kehidupan aku jadi lost ngn kau, asal ya ? Bz dengan pelajaran ? Agaknya larh kan, jadi aku try la message kau atas alasan bagi ucapan raya.. "Makcik, selamart hari raya :) ". Jadi, kau reply je aku dah agak dah, memang kau tak berubah, sama siot macam dulu, sengal kowt ! Tapi aku dah tak kisah sebab dah biasa dengan kesengalan kau, jadi, bak kata pepatah "masuk kandang lembu menguak, masuk kandang kambing mengembek, tapi bila masuk kandang kau, menyengal la jawabnya. (ada ke perkataan menyengal ?)

Orang sengal tuh ialah :: chentapelangi 


Hak Cipta Terpelihara oleh dotBLOGSPOT


Sekian, babai..

notakaki:: ajar aku smartkan blog boleh kan cik pelangi ?

2 Komens:

HfztnBasri said...

weyh , ORG TUE !
lam blog aq un aq ta show muke sbnr aq
memndai jeh anda neyh
haish

p/s ; ta suke sngal sy ? snyap !
hahha

HembusanNafas said...

hahahaa


notakaki ; suka sengal kaw ? wtpe nak suka lagi, dah terbiasa dah makcik. hahaha

Post a Comment