Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Tuesday, September 14, 2010

saya SYPY :3


sepah gila environment sini . pergh ! siooot ~ rumput , lalang , panjang nak mati . weyh , ORANG TUA ! tak pernah bersihkan blog ke dude ?! dah macam kubur yang dah lama ditinggalkan . *errr , takut lak rasanya mengeluarkan kata-kata se"indah" ni malam-malam -___-"

( cabut-cabut-cabut ~ mesin-mesin-mesin ~ sapu-sapu-sapu ~ )

pergh ~ siot penat bersihkan mamat ni punya blog . sigh ,

oiii , ORANG TUA ! aku lak kena bersihkan blog kau eh ? ngek ! blog aku pun dah lama tak berkemas , nak kena kemaskan blog kau pulak . grrr !

*hey , sypy ! ni blog orang lah . bukan blog kau ! 

( urgh , baru tersedar (0.+) )


ouh , hye ! saya sypy :) terima kasih kepada tuan punya blog si ORANG TUA kerana memberi kesempatan kepada KAKAK nya ini untuk menyengal dan mencarut di blog beliau . *pergh , ayat tak boleh bla ~ sila sepak laju-laju . terima kasih :p


erk , nak tulis apa ni eh ? hahhahhahhahha , huuu ~


errr , sekian , terima kasih .


*pergh , aku sendiri rasa nak sepak diri sendiri laju-laju . 
tak ada isi apa terus sekian . 
hahhahhahhahhahhahha , huuu ~


0 Komens:

Post a Comment