Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Wednesday, October 13, 2010

Keindahan itu ...

Bismillahirrahmanirrahim... Assalamualaikum w.b.t...

Aku suka keindahan, aku suka kecantikan dan aku suka kesempurnaan...

Aku tak suka penipuan, aku tak suka keburukan dan aku tak suka kebencian...

Jadi, mulai sekarang, aku nak semua orang tahu yang aku tak lagi benci kat sesape, sebab sebelum ni aku seorang manusia yang penuh dengan kebencian hatta dengan diri sendiri pown aku benci... tapi tu semua dah aku buang dekat dustbin kat belakang dorm ni...

Jadi, aku harap dengan perubahan ni aku akan dapat jumpa apa yang aku nak, dapat capai apa yang aku angankan dan dapat rasa perasaan yang aku impikan, insya-Allah...



...life is a journey that are so many things we should overcome with and also make sure we still be strong until the end of that long journey and hopefully i can achieved what i want in my journey...


notakaki :: aku sentiasa harapkan kejayaan dan kebahagian hari esok dengan percubaan hari ini yang sentiasa aku lakukan dengan habis baik, aku rasa...

0 Komens:

Post a Comment