Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Tuesday, December 21, 2010

Award kata gua itu Anugerah.

Bismillahirahmanirrahim...Assalamualaikum w.b.t...


Hari berlalu seperti biasa, seperti kata sepi yang jadi prinsip aku, just follow the rythm and you'll always be fine. Balik dari kerja, penat lelah dilupakan dengan menghadap lappy, buka ini blog yang dah bersawang. Kemudian ushar chatbox ada satu mesej dari BA (blogger awesome), En. Umar.


"Sila dtg amek awrd yer :) "






Sebelum-sebelum ni aku rasa pernah dapat award tapi tak tau camne nak rembat dari blog blogger yang bagi tuh. Then, sumday aku tanya lagi sorang BA yang agak terkenal. Dia kata...


"Rembat cam biasa rembat gambar orang"


Baru aku tahu...


notakakitangandanotakyangserabut :: Gracias Enchek Umar !


notakaki :: anda, anda, anda dan anda yang awesome kerana selalu ushar blog saya boleh rembat award ni gak ! silakan :)

4 Komens:

Anisa said...

jom rembat!

HembusanNafas said...

hahaha

Puan Nurussalwa said...

hye.. thnx singgah blog sy ye.. singgah sini pulak..


(^_^)
sy xnak rembat.. bru 1st time jumpe blog ni./.

neway, happy blogging ye//

:)

aqmardaydreamer said...

say nak.. saya nak... dh jmpa kewr cra nk wat origami bintang kecil??

Post a Comment