Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Friday, December 10, 2010

That Girl Is SyPy ~

Bismillahirahmanirrahim...Assalamualaikum .w.b.t...

In the name of Allah, Most Gracious, Most Merciful...

Ok, entri ini pasal seorang budak awesome yang lost contact dengan aku pasal busy dengan life masing-masing. Pastu hp aku lak kena rampas pinjam warden aku, then tak dapat balik... Entah kenapa selalu on BukuMuka tapi still tak reti-reti nak minta num dia balik...

Then, aku rasa macam bosan je sebab dulu boleh mesej-mesej dengan dia, calling-calling dengan dia, borak-borak dengan dia, and selalu cakap entah pape dengan dia. Hahahahaha, and, satu malam (2 hari lepas) tu aku minta la num dia balik terus dapat, terus aku misscall tapi sengal sangat dia pergi angkat. Doyh !

Now, aku rasa dah tak lost lagi, tengs to her. You're awesome la yank...hehehe. Takde la aku bosan lagi malam... Madah jenjalan sorang-sorang bawah bulan dan bintang-bintang. Tengok kereta lalu-lalang. Cari embun padahal baru pukul 2 pagi. Balik rumah pukul 2-3 pagi sampai mum aku membebel. Tapi sekarang dah tak, semua sebab dia. 

Later, i hope lepas niyh kita tak lost contact lagi ok. Aku harap sangat kekal dan aku also hoping dapat more than what you have gives to me. Hahahahaha. Owh ya, semalam aku text-text dengan dia sampai pukul 0002am, dua-dua tertidur, hahahahahaha sengal.

notakaki::kejut awak* pagi-pagi solat subuh. hahahahaa, suara malas. hahahahahaha. * panggilan baru pakai awak2 boleh ?

3 Komens:

Unknown said...

the girl is sypy ?
macam kenal je , hhuhu

Qee said...

playboy seyh..HAHA bagus bagus..

HembusanNafas said...

kenal ke ? blogger gak haha
mana ada playboy...sengal

Post a Comment