Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Monday, January 31, 2011

Bini gua bersalin

Bismillahirrahmanirrahim...Assalamualaikum w.b.t...


Gambar tiada kaitan dengan entry




Lama gila aku tak update rasanya, sampai ada orang tanya-tanya gak, asal tak update...Pemalas. Tak kowt. Cuma tak tau nak tulis apa. So, kaw rasa sekarang aku dah tau nak tulis apa ???


Cerita pasal 2 minggu aku kat asrama lepas, rasa-rasa biasa je, takde apa yang menarik kecuali beberapa orang telah terpilih untuk menyambung pengajian mereka kat SBP yang tertentu. So, aku harap semua berjaya walau kat mana diorang berada dan untuk yang ditinggalkan, jangan sedih-sedih doe, diorang bukan mati ke apa ke, diorang pergi belajar kat tempat lain je. 


Sekarang tengah cuti sempena GongXiFaChai, maka, sepatutnya cuti kowt ? Tapi... makin banyak kerja ada la, dengan kelas pakat berjam-jam berhari-hari, memang tension gile ! Grrrrrrrrrrrrr, weyh, ada cara hilangkan tension aku ? Tolong roger-roger ok ! Serius perlukan nasihat...!


Oh ya, aku ada beli handphone baru lagi, tapi takde la baru sangat well at least boleh gak aku contact2 ngan mesej2. Tapi tak tau aku nak mesej sape. So, biarlah. Kalau korang nak aku mesej2 korang, kasi tau kaw punye hp number. Aku tak kisah..


So, assigment nak kena buat, jadi, aku berhenti dulu. Panjang gak aku taip... Sape baca sampai habis tepuk tangan sendiri. Tengs


notakaki :: aku rasa sekarang nak makan coklat la. Beryl's ! Korang rasa title tu awesome tak ?

0 Komens:

Post a Comment