Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Monday, April 25, 2011

Oh

Bismillahirrahmanirrahim... Assalamualaikum w.b.t...






Lama gila tak on blog jadah ni. Siyes bz ntah knape, rasa bosan sangat bila time2 terluang, tak dapat diisi dengan blog typing... Well, kemudahan aku kat sini terhad, dan aku malas bawa laptop aku, sebab kalau kantoi payah, lagi-lagi bila dah tinggal satu je laptopnya ...


Aku nak sangat selalu update blog aku supaya dapat up traffic, malangnya masa memang takde, tapi aku rasa, memang takde orang nak baca sangat blog aku... Haih...


Sekarang dah nak exam, well, kena la bahagi2 masa dengan baik..


notakaki :: semakin lama semakin jarang update, sorry readers. aku akan try curi masa untuk blog aku ni :)

1 Komens:

Noor Adibah said...

gud luck k .. semoga berjaya.. dalam ape yang fi ceburi.. ;) insyaAllah. fie boleh..

Post a Comment