Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Saturday, August 14, 2010

DotA - Luck is no Excuse



Game ni, tak guna betul, buat aku addict, tapi best (kepala tengah serabut, cakap yang bukan-bukan). Aku main game ni dah dekat 3 tahun, tetap tak boleh berhenti. Sampai aku nasihatkan kat budak-budak yang baru nak berjinak-jinak dalam menatang ni, tak payah la main weyh, nanti pelajaran kau semua hancor, macam aku niyh, pelajaran hancor (takdelarh hancor sangat), leka kowt.


Game ni sebenarnya ada bgusnya gak, ajar orang fokus, rancang strategi dengan bijak, ajar kira-kira duit untuk beli item, ajar bahasa inggeris (sumpah broken english ++ shit language contoh:: noobs, wtf, rofl, f*ck you and etc. Cam sial larh, sape yang main game ni tau larh..


Game ni ada legend yang pro main (Tournament Player) macam aku (sila lempang) ngan clan diorang masing-masing. Tapi aku malas je nak tunjuk ke-PRO-an aku, segan (sila lempang sekali lagi). Antara legend yang main kat video di atas:: 


Levent, KeV, eQuiNOX, steiLz, Arya, moodS, Jet, Kebap (macam nama kebab kat bazar), Sh1LLa, nsdrdrsbn, SchuQuiLLe, Stryke, v1Ctory, theEDE, neno- , Kuroky- (dia ni legend abes), Lotus ngan Black.




p/s :: gile best video show off diorang niyh. Frags totally gempak.

0 Komens:

Post a Comment