Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Friday, August 20, 2010

You're Beautiful (OST) - Without Words (Park Shin Hye) w/ Simple Romanji...

Bismillahirrahmanirrahim...Assalamualaikum w.b.t...


Berhari-hari tak updated. Rasa cam ada je yang tak kena, owh, tak updated blog rupanya..
Ntah kenapa sejak kebelakangan niyh aku rasa aku makin lama makin sengal, sebabnya, benda yang dulunya aku tak suka sekarang dah menjadi ketagihan aku !!
Atas sebab ada orang pengaruh la, sapa kata pengaruh rakan sebaya ? Mereka ni bukan sebaya pown dengan aku, tau2 aku dah addict dah...

Kaw ingat aku ketagih dadah? rokok? shirshaa? Jadah kaw ! Aku ketagih korean dowh !! Selekeh kan ? Tapi aku peduli apa, sebab bagi aku, apa yang best je aku tengok. so aku tengok la korean drama niyh, BEST TAHAP MUET BAND 6. Bapak best gila, sampai terbawa-bawa dalam mimpi (sila lempang). Citer kat dia pastu, dia kata dia pown dah tak tengok dah korean2 niyh. Apa la awak...

Citer yang buat aku ketagih ialah :: You're Beautiful.
Lagu dia yang buat aku ketagih ialah :: Without words.
Budak comel yang buat aku ketagih ialah :: Park Shin Hye !!
Cast of You're Beautiful ::
Jang Geun Suk as Hwang Tae Kyung
Park Shin Hye as Go Mi Nam (Male) / Go Mi Nyu (Female)
Lee Hong Ki as Kang On Yu / Jeremy
Jung Yong Hwa as Kang Shin Woo
Woot Woot !





Wow, Shin Hye, Kau comel tau ! Tapi awak lagi comel tau <333

0 Komens:

Post a Comment