Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Thursday, September 16, 2010

Boleh Belikan Aku Tak ?

Bismillahirrahmanirrahim...Assalamualaikum w.b.t... 

Semua orang ada keinginan, semua orang ada impian, dan yang penting semua orang mesti cuba untuk dapatkannya kan ? So, aku pun ada keinginan, dan keinginan aku lebih kepada gadjet-gadjet awesome yang memang dah lama aku idam-idamkan (macam orang mengandung pulak, waddefakk!!). Dan aku sentiasa  cakap kat mak aku dan mak aku seringkali balas, "belajar rajin-rajin, nanti boleh beli macam-macam" dan akan berakhir di situ bicaranya. Oleh sebab aku dah tak tahan sangat obses dengan bendealah ini semua, apa kata korang tolong belikan :) PLEASE !!!



Lomo Camera Paul Smith !!!- $150
Supra Black And White Edition !!!- $162.95
iPhone 4th Generation !!!- $990

Lamborghini Gallardo !!!- $221 000

Ini je, murah-murah kowt semuanya, tolong la belikan ok !

notakaki:: omg bila lagi aku nak dapatkan semua ini... Insya-Allah !!!

0 Komens:

Post a Comment