Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Saturday, September 25, 2010

Miserable Gile...

Bismillahirrahmanirrahim... Assalamualaikum w.b.t...

Alamak... banyaknye rumput di sini.. sudah lama tak di update... adess... ok then... 
(kemas-kemas, cabut-cabut, sapu-sapu, bakar-bakar, siap dah ...)


Ok !! Banyak benda aku nak coretkan kat sini, nak carut pun banyak... haih..


Ada yang gembira, ada sedih, ada excited, ada geram, ada bengang, ada macam2, SUMPAH ROJAK !!!


Gembira :: aku rasa aku ni boleh dipercayai, tercalon dalam 3 kategori untuk jawatankuasa aspura. Then, kerja sekolah aku semua siap !! wow hebat !!


Sedih :: aku rasa di ignorekan oleh seseorang tuh, tapi sekarang aku rasa tak kisah doe sebab aku dah cuba lupakan kau dan aku rasa aku berjaya... haih, tapi kenapa mesti sedih...


Excited :: ada orang jeles doe dekat relationship status aku kat fb !!! sape ? ada larh... gile semalam macam orang bangang tersengih-sengih kat semua orang... BONGOK SUNGGUH !!


Geram :: fed-up semua orang mengenakan aku je, takde orang lain agaknya.. f*cking Sh*t...GRRRRRRR


Bengang :: aku suka je kat budak perempuan tuh, bukan cinta mati ke obses ke apa kejadah tu semua tapi semua orang nak kisah pastu kenakan aku, ASAL ???? bengang betul. BA** LA !!!


Rindu :: owh ini paling aku suka, serius doe, betul-betul serius aku rindu kat budak sorang niyh,... sape ??? 
HAFIZATON bt BASRI !!! AKU GILA RINDU KAT KAU DOE !!! TUNGGU AKU, NANTI AKU CALL KAU KITA BORAK-BORAK BENDA SENGAL LAGI OK !!! SERIUS, SAYANG KAU DOWH !!!!!!!!!


Last but not least :: aku rasa aku dah puas sekarang, dapat luahkan semua, trimas blog, kau la diari eletronik aku yang terbaik, bagus ~


notakaki :: online di asrama, gila gangster berani cam sial !!! ahahahahahahahahaha

1 Komens:

HfztnBasri said...

rindu aku ?
oke ^^
bwahahhahhahhahha ;DDD

kol cpat , kol cpat !
lame2 siket aw
tayahbair kedit aku
bwahahhahhaha

Post a Comment