Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Saturday, October 2, 2010

Tiada Apa...

Bismillahirrahmanirrahim... Assalamualaikum w.b.t...

Aku rasa sedih. Sedih, teramat sedih, tidak tahu bagaimana nak diluahkan, dikeluarkan, dilontarkan, dibuangkan, dihindarkan, dielakkan, dilemparkan... dibiarkan...

Aku menangis, menangis terus, macam anak kecil...macam budak-budak ? Biarlah, kau apa tau ?! Lelaki menangis sebab sesuatu yang betul-betul menyedihkannya...




Sedih, sangat sedih... Sangat-sangat sedih sebenarnya... Aku rasa macam objek terbuang jauh dari tempatnya, macam planet terpelanting jauh dari orbitnya, macam perasaan di simpan jauh dari tempatnya, macam orang yang terperosok jauh di sudut dunia...

Kenapa ? Kenapa terjadi ke atas aku ? Puaskah kau ? Puaslah... Sukalah kau, baguslah... Terima kasih... Terima kasih banyak banyak...

notakaki :: teringat untuk tamatkan riwayat, tapi aku belum sebodoh itu, aku tau aku kuat, kuatkan diri kau syaufi...sabarlah...Allah bersama orang yang sabar...

0 Komens:

Post a Comment