Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Wednesday, September 8, 2010

Engkau Yang Chumil

Bismillahirrahmanirrahim...Assalamualaikum w.b.t...


EHH, LABAH-LABAH LAGI, SIAP ADA ANAK-ANAK DIA, DAH MACAM BROODMOTHER DAH NI ! SIAL KAU LABAH, KEJAP, AKU AMBIK MACHINEGUN. DRRRDRRRDTRRRTRRDRR SHIUUU KEBABOOOOM !! (ok sumpah aku nak minta korang sepak, mencarut yang bukan-bukan)


Ok selepas beberapa ketika aku leka dengan permainan dan keindahan dunia, sampai lupa untuk mengupdate blog tempat aku mencurahkan segala siulan fikiranku, aku tiba-tiba dikejutkan dengan kedatangan seorang cewek yang mengingatkan aku dengan seseorang tak lama dahulu, dimana ketika itu aku admire kat orang tu and then tiba-tiba aku search-search kat facebook guna friendfinder aku jumpa la budak tu. Owh, hidup lagi rupanya, ingatkan dah lama... apa ? Nak sangat-sangat letak gambar kau tapi, nanti-nantilah lagipown...


Then aku pown ikut je rythm yang sedia ada untuk aku dan berserah kepada Tuhan yang maha Esa untuk tentukan aku dengan dia ni matching ke tak. Harapan tetap ada kowt, kan ? InsyaAllah(cuak..abes..) Kalau aku dapat dia ni, takmao lepas dah kowt, and ada something yang aku tak pernah buat untuk sape2 pown akan aku lakukan untuk dia, istimewa. :)

UCAPAN HARI RAYA AKU LARH ::



Bulan ramadhan penuh keberkatan sudah meninggalkan kita, akan kita jumpa lagi pada tahun hadapan insya-Allah. Semoga segala amalan kita di bulan ramadhan ini diterima dan akan mendapat keberkatan. Dan seterusnya Selamat Hari Raya untuk semua muslimin dan muslimat, kalau aku ada buat salah atau terkasar bahasa ke dan sewaktu dengannya, maafkan larh. Salam..


notakaki :: SELAMAT HARI RAYA UNTUK SEMUA ORANG MUSLIM DAN JANGAN OVER RAYA NIYH, UNTUK BUDAK-BUDAK YANG MASIH BOLEH COLLECT DUIT RAYA, COLLECT LARH BANYAK-BANYAK SEMENTARA KORANG MASIH BOLEH....

2 Komens:

HfztnBasri said...

dude ! gle na taw sape "cewek" tu doe
hahha

HembusanNafas said...

sebok la makcik gayah ni

Post a Comment