Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Saturday, November 6, 2010

Kata

Bismillahirrahmanirrahim...Assalamualaikum w.b.t...

Siapa tak pernah rasa sedih ? Semua orang rasa sedih kan ? Tapi kenapa mesti sedih-sedih ?

Haih... Aku tak tau la, blog budak ini sangat menyedihkan. Dia perlukan seseorang untuk happykan dia doe.. tapi aku tak tau sape, nak harap kat aku ? haih, hampas je ada...

Blog dia, Sarahdyana Ariena

Harap-harap dia tak sedih-sedih lagi... Tak perlu nak fikirkan sangat kat benda yang dah berlaku, lebih baik sentiasa mendoakan kesejahteraan dia je. Haih... Malam ni bulan takde. Mana la bulan ni...

notakaki :: hati aku tengah kecamuk, cam sial la... tersuka kat seseorang lak tiba-tiba... awak ! saya suka awak ~ hehe

1 Komens:

HfztnBasri said...

byk btoi org yg ko suke
hahha

Post a Comment