Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Saturday, January 1, 2011

Bismillahirrahmanirrahim...Assalamualaikum w.b.t...


2011. Tahun penting untuk aku. STPM akan tiba. Maka, semua kegiatan online akan terhad. Akan bersawang la blog ini tapi aku akan usaha untuk sentiasa update sekerap mungkin. Jadi. beberapa sekatan telah dikenakan juga keatas aku seperti, tiada handphone, tiada keluar malam, masuk penjara asrama, balik 2minggu sekali, duit belanja akan dikurangkan bagi digunakan untuk membeli buku2 rujukan dan beberapa perkara lagi. Aku rasa ini semua untuk kebaikkan aku jadi aku akan buat apa yang sepatutnya aku buat. 

to the right please


notakakitangankusut :: babai semua buat sementara waktu. Doakan aku weyh. Until then, alpha, mike, foxtrot, ADIOS AMIGOS ~

0 Komens:

Post a Comment