Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Friday, January 14, 2011

Gumbira Ulalalala~

Bismillahirahmanirrahim...Assalamualaikum w.b.t...


GAMBAR TIADA KAITAN...WELL,EVENING LA.


Semalam petang dapat keluarkan diri dari asrama yang maha bosan. Banyak benda aku kena buat, well, kena jadi ketua dorm. Haih, malas doe. Then, need to do something at that dorm. SO, aku decide letak tema hitam putih. Then susunan katil ikut fengshui HAHAHAHA. But, serius doe, form1 tahun ni memang mintak flying header kick dari semua budak-budak senior, sebab memang betul2 tidak sopan, like hell oooo. Ada sorang nih dipukul oleh sorang budak form2 pastuh buat2 hilang ingatan, then tunjuk ubat hilang ingatan dengan semput dia. ADA PULAK UBAT HILANG INGATAN ?????????????? Well, aku ni paling senior sebab satu2nya tingkatan enam atas yang ada kat hostel ni, maka, aku decide untuk semua orang calm down and tunggu sampai dua bulan, kalau diorang semua form1 niyh still buat hal, we need to do sumthing. Haih...


NGAKU LA WEYH KORANG BERDUA !!!


Kemudiannya, ada dua orang budak perempuan aspuri memang ntah pape, madah nak marah dengan aku gile2, well, apa salah aku pown tak tau weyh. Aku memang btol2 tak sker bila diorang sebok jeling2 kat aku tak kiralah kat tempat prep ke, dewan makan ke, even aku tengah duduk2 dekat kerusi batu sorang2 pown nak lalu lalang depan aku. Demn. Yang budak2 aspuri lak sebok buat citer aku couple dengan diorang, dua2 sekali. Bodoh. Tak nampak ke kitorang gaduh ? Sengal tol. Aku plak malas nak pikir2 sangat, lagi bagus kalau aku pikir pasal STPM hujung tahun ni, aku cakap je diorang berdua ni memang awek aku oleh itu jangan kacau kitorang. Then, aku tengok lepas aku cakap camtu 8 hari lepas, semua macam dah waras balik, takdelah jerit2 nama aku bila nampak diorang (aspura) or jerit2 nama aku bila diorang berdua berjalan (aspuri).


Kolokium plak dah nak start. MUET dapat 133 je. Alhamdulillah, walaupun lagi 7 nak Band 3. Tapi aku takkan mengalah dan akan terus try lagi sampai dapat Band 5. Doakan aku weyh ! Owh ya, aku rasa macam nak jadi ketua group kolokium la. Boleh tak ?

LOVE LIKE WOEE !!!

Till then, LOVE LIKE WOEE !!! WHY ??? BECAUSE ITS AWESOME !!! AND I LOVE AWESOME THING DUDES !!!


notakaki :: aku rasa aku dah syok kat sorang cikgu, ala2 YUNA+HANA TAJIMA+HANIS ZALIKHA doe dia. Ish ! Waddeffak jatuh cinta kat cikgu ? Bodoh punya Ifuays. THE DAY DREAMER ! Well, BIARLAH !

0 Komens:

Post a Comment