Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Thursday, February 3, 2011

귀여운

Bismillahirrahmanirrahim... Assalamualaikum w.b.t...


Tajuk entri membawa maksud cute atau adjektifnya winsome atau grumbling dan etc. well, aku malas.


ini lah homo-sapiennya~

Aku rasa, dia cute sebab, dia cakap dia tak cute walaupun dia cute sebenarnya dan aku rasa nada suara dia turut membuktikan dia seorang yang cute dan dari gaya percakapannya turut mendedahkan dia seorang yang cute juga dari dalam. Oleh yang demikian, aku rasa dia layak menerima gelaran sang CUTEST.

Weyh, engkau rasa engkau cute ? Think about it yaw...

notakaki :: nama orang ni A***** A****. Aku dah mengantuk, babi babai...=____=

7 Komens:

mis xanseviera said...

aliffa abdul???? 0h g0sh! FHDM!

Qee said...

banyak gf syiakkk

HembusanNafas said...

walaoweh. kaw salah doe. hahaaha
hurm. ini bukan gf laaa. =____=

Aswany Aziz said...

errr , i know her ;D

HembusanNafas said...

oo. rlly ? hahaha

mis xanseviera said...

cik chynta aswany, adeq kmu an??? XD

HembusanNafas said...

owh ... alamak. hahaa

Post a Comment