Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Thursday, February 3, 2011

Lagi

Bismilahirrahmanirrahim...Assalamualaikum w.b.t...




Tangan di atas kepala saya berfikir apa lagi yang boleh menjadi salah? 
Akan tinggal di tempat tidur, bagaimana mungkin sehari begitu lama? 
Tidak pernah percaya bahawa sesuatu terjadi kerana suatu alasan 
Tapi bagaimana hal ini ternyata, kamu memindahkan semua keraguan aku, aku percaya 
Bahawa untuk kamu aku akan melakukannya lagi 
Melakukannya lagi
Semua yang telah aku lalui, membawa aku kepada kamu 
Maka aku melakukannya lagi 
Untuk kamu


Aku terlepas kereta api pertama, berdiri di hujan, sepanjang hari 
Sedikit yang aku tahu 
Ketika aku menaiki kereta api berikutnya,dan disitu kamu ada dan menghalau aku pergi 
Menduga bahawa itulah apa yang aku tunggu 
Jangan pernah percaya bahawa sesuatu terjadi kerana suatu alasan 
Tapi bagaimana hal ini ternyata, anda memindahkan semua keraguan saya, saya percaya 
Bahawa untuk kamu aku akan melakukannya lagi 
Melakukannya lagi 
Semua yang telah aku lalui, membawa aku kepada kamu 
Maka aku melakukannya lagi 
Untuk kamu
 

(Ohh) Siapa yang pernah terfikir sehari menjadi kepada sesuatu yang salah, akan berubah begitu cantik Aku lega aku menjumpai kamu 
Walaupun hari berlalu dengan salah, aku takkan mengubah sesuatu (yeah, yeah, oh aku akan melakukannya) 
Aku akan melakukannya lagi 
Lakukan lagi 
Semua Aku pergi melalui, membawa saya kepada anda 
Jadi aku akan melakukannya lagi (yeah, yeah ohh) 
Aku akan melakukannya lagi (aku akan lakukan menyeluruh, aku akan lakukan menyeluruh) 
Lakukan lagi (aku melakukannya di seluruh untuk kamu, untuk kamu) 
Semua yang telah aku lalui, membawa aku kepada kamu (semua yang telah aku lalui, itu telah ia membawa aku kepada kamu) jadi aku tetap akan melakukannya lagi (lagi...)

Siapa yang pernah terfikir sehari berlalu dengan salah, boleh berubah begitu cantik ohh

Siapa yang pernah terfikir sehari berlalu dengan salah, boleh berubah jadi indah


Hey engkau, Engkau akan lakukan untuk dia lagi ? Think again and again yaw...


notakaki :: bahasa aku teruk ke ? tapi aku translate bulat-bulat, maaf kalau sulit. dah pagi, morning. jom breakfast. babai~

0 Komens:

Post a Comment