Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Tuesday, March 15, 2011

Kembali

Bismillahirrahmanirrahim...Assalamualaikum w.b.t...


Sudah sekian lama bermuram durja
akibat dari berukband durjana
keluh kesah hampir sepurnama
bahana problem berukband angkara
bait kiasan bak orang histeria
bila berukband pulih sediakala
namun hati masih belum riangnya
mengenang blog masih belum ada entri barunya


Aku rasa sedih bila dapat tahu, berukband aku jahanam, memang rasa nak maki sana sini walau aku tahu takde faedah maki maki ni. Memandangkan ibu aku melihat perihal anaknya seperti kambing mencari bidan untuk beranak, ibu aku dengan sangat penyayangnya terus hantar kedai berukband aku tu. Bila dah pulih, tak buang masa, terus aku pergi blog untuk diupdate. Bukan apa, bimbang rating jatuh (walaupun memang takde sangat orang nak bukak).


Orang sibuk bercuti, aku plak kelas memanjang, demmit. Tapi aku tak kisah, untuk berjaya mesti la perlukan pengorbanan kan ? So, you can do it bebeh..


notakaki :: gua lapar, ada sape nak teman gua makan meggi ? sorry la, sekarang tengah gian meggi. so meggi je ada. till next time, babai

0 Komens:

Post a Comment